sista jobbdagen

idag ska vi jobba för allra sista gången på perlan. tiden börjar rinna ut liksom. skönt tycker vi som börjar längta hem. jag längtar hem till mitt hem men jag längtar inte bort från det som är här så mycket. det är såklart skönt att vara färdig med jobbet och så men vi har faktiskt haft det väldigt bra här.

de senaste dagarna har vi haft besök av idan och david. mycket trevligt och vi har gjort utflykter i sann turistanada och vi har dessutom ridit islandshäst! hur mysigt som helst! näste gång jag åker till island skulle jag vilja rida längre, typ några dagar.

imorgon ska vi göra allt vi vill göra för sista gången, handla allt vi vill handla och hälsa på alla vi vill hälsa på! roligt värre och på lördag morgon åker vi!

moa

Kommentarer
Postat av: Systerdotter de Linda

WOHO :'D

Buy something for me <3 And I can't wait to see you ;D

2008-11-13 @ 17:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0