livet svänger

nu har vi varit hemma i verkligheten i en dryg vecka och det börjar redan arta sig! idag har jag och micke varit och ätit nybakta vaniljbullar hos tomi och linda. gott! sakta men säkert faller vi in i våra roller som.......? bullbakare? nästa helg är det min och mickes tur och då blir det nog saffransbullar.

förressten hade jag liksom förväntat mig lite mer dötid såhär när man kom hem. typ vara hemma och fixa och dona i väntan på att livet ska ordna upp sig självt men det gör det ju sällan så mycket dötid har det faktiskt inte varit! skönt förvisso, men det drabbar ju hårt de bildtörstiga bloggläsarna. imorgon mina vänner. se det som ett löfte.

moa

Kommentarer
Postat av: Dóra

Ni har varit sefa med bloggen den senaste tiden .__. Om ni inte vet vad ni ska skriva lr har för mkt att skriva kan ni ju alltid skriva "Gnubajs"! Det skulle ju få lite reaktioner tror jag! ^^

2008-11-24 @ 13:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0