Gnubajs!

Det är som sagt nya tag, kalla tag med tanke på all snö som envist faller ner.
Det är dags att bli vuxen och vad gör man när man är vuxen? Jo, man skaffar sig en matberedare! Har dock inte gjort det ännu men det är tanken som räknas.. eller något i den stilen.

Dagarna består av att sova länge, antingen skicka mail till diverse restauranger eller besöka otaliga Systembolag i den desperata sökan efter ett jobb. Ni får hålla tummarna!  I övrigt så köpte jag clementiner igår, det är lite juligt. Det och Pågens saffransgifflar gör mig glad vilken dag som helst. Har ungefär samma funktion som Ben & Jerrys den övriga tiden på året.

Dravel, dravel.. 

Linda

Kommentarer
Postat av: Dóra

HAHAHA GNUBAJS! XD <3



Bli vuxen. Skaffa jobb. Få mkt pengar. Bjud mig på en massa god mat och annat gott då jag kommer på besök ;]

2008-11-25 @ 15:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0