10 veckor, snart över.

Jisses, vad tiden flyger iväg! Idag är dagen D, sista dagen, den ultimata.. kärt barn har många namn.
Vi har X antal ärenden att uträtta innan vi kan känna oss helt till freds med vår vistelse här på den vindiga ön och bland dem finns: en sista fikastund hos moster Sonja, köpa mängder av yttepyttesmå läppbalsam på Shell, köpa Jell-O, köpa sjukt gott wienerbröd, hälsa på min syster och hennes knottar, lämna julklappar till all of the above.
Något jag missat?

Euhm, javisst. Ett sista pass på jobbet men det är förvisso helt okej då vi hinner säga hej då till alla eftersom att det många som står på schemat. Mycket bra!

Nu ska det duschas och packas!

Linda

Kommentarer
Postat av: Fluffy

På lördag ska du smsa när ni är i Sverige igen så att jag kan börja bomba dig med sms! Jag har ju skickat mkt färre sms med tanke på att ett sms till Island kostar ca 2,5 kr >__<'' Men på lördag, DÅÅ JÄÄÄVLAAR ALLTSÅ! Mouahaha! (6)

2008-11-14 @ 14:09:49
Postat av: Rooni

jag tkr det är JÄÄTTEEEBRAAA att du äntligen ska hem till sverige, kvinna!

äntligen kan jag ringa dig när jag har massa att berätta vilket jag faktiskt har, massaa massaa



hör av dig när du landat

LOVE YOU

2008-11-15 @ 14:10:05
URL: http://rooni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0